2 maart; het recept dat je niet wil hebben.

Okay, het begin.

Men neme;

Een grote groep verschillende mensen vanuit allerlei hoeken van het land,

Een mogelijkheid maken om elkaar te zoenen, bijvoorbeeld bij een verjaardag of een feestje of iets dergelijks.

Als je dit bij elkaar hebt, zorg dan ook nog dat je geen vitamine c hebt geslikt, dan gaat het namelijk nog veel beter.

Als je alle bovenstaande ingrediënten bij elkaar houd, dan krijg je een verhoogde kans op griep. En ook al was je zo knap het afgelopen jaar verkoudheid vrij te zijn, dat is me dit haar dus helaas niet gelukt. Ik was nog bezig met een paar projectjes. Deze zal ik zo snel mogelijk gaan delen met jullie.

Eerst kruip ik maar weer eens lekker onder de wol. Nou ja, dek bed. Ik hoop snel weer een beetje beter te zijn zodat ik je weer kan verrassen met nieuwe projectjes.

Voor nu, als je nog tips hebt? Laat ze me weten, misschien helpt het me wel

Tot de volgende keer!

Eén reactie

  1. Een ui bij je bed, heet water met honing en citroen, dampo onder je voeten en op je borst, stomen etc etc???? Beterschap!

    Like

Plaats een reactie